CJ

Torsdag

Kategori: Allmänt

Ja då var man på jobbet igen då, härligt att vakna av solen skiner in genom fönstret. Gick till jobbet kl 05.00 i kjorts och linne. Så idag blir det nog en fin och solig dag får man väl hoppas, kanske till och med blir stranden lite senare på dagen. Ska iallafall gå ner till stan och inhandla lite nya kläder, framförallt en ny handkräm! Mina händer känns verkligen som sandpapper, blir ju så när man håller på med pengar och blir tvungen till att sprita händer en gång i timmen, det torkar ju ut huden så mycket.
Igår gjorde vi marängswish, vet inte alls om jag stavade rätt men det är skitsamma, ni förstod säkert ändå. Och kollade på "Vi hade iallafall tur med vädret", det var min faster som ville se den, så så blev det. Den var ju inte jätte bra direkt men jag kämpade mig igenom hela filmen. Har ju inte ens sett ettan men det gick ju bra ändå.
Ne nu får jag jobba lite, går ju inte att sitta här och slöa!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: