CJ

Jag pratar i sömnen, haha!

Kategori: Allmänt

Skulle ta en liten tupplur, men när jag vaknade trodde jag att jag fortfarande gick i skolan och hade sommarlov.

Jag pratar i sömnen, (einari ska väcka mig, övergår till att han driver med mig!)

 - Ja orkar inte gå till skolan!

- Jo, du måste gå till skolan

- Nej, men jag är ledig idag.

- Nej det är du inte, du var ledig igår.

- Men jag är ledig idag med.

- Nej det är du inte, jag pratade med din lärare förut.

- Skit också!!

- Du måste gå upp nu, så du inte blir sen.


Jag säger- Okej, jag vaknar till och ser att Einari skrattar åt mig.




Jag och älsklingen på en tripp till Varberg


En bild på surte sjön


From Behind These walls - Listen Up (Ronnie Radkes nya band)
http://www.youtube.com/watch?v=C-snu-jsuBo

Kommentarer


Kommentera inlägget här: