CJ

Sista dagen

Kategori: Allmänt

Ja då har det gått 16 dagar sedan jag började jobba, tiden har gått sjukt fort verkligen.. slutar kl 13.00 och sedan bär det av hem Göteborg för lite vila. Kanske hittar på någonting ikväll, men vet inte vad ännu.. blir väl kanske lite fest får se hur pigg jag är.
Det är verkligen ovanligt lite folk här idag, får se kanske inte skall säga för mycket, dagen har ju knappt börjat. Funderar på att sätta igång med tidningarna nu på morgonen så det är gjort så jag kan gå hem direkt sedan.
Ringde älsklingen nyss och han ligger hemma och nanar kudden, aviiis! Idag ville jag verkligen bara lägga kvar i sängen, låg säkert och znosa i en halvtimma innan jag kom underfund med att jag inte blev piggare av det. Nu ska jag fortsätta jobba lite, tiden rinner iväg med en väldig fart idag känner jag.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: