CJ

Jobb, jobb...

Kategori: Allmänt

Har jobbat nu varenda dag sen i onsdags och börjar känna mig lite trött, men det funkar. I dag var nog den jobbigaste morgonen att ta sig upp på, även fast jag gick och la mig i någorlunda tid. Kanske att kroppen börjar känna av att man är mer aktiv nu förtiden haha. Men det känns ändå skönare på något vis att jobba morgon, då har man hela dagen framför sig sedan, för jag slutar ju kl 13.00. Fast idag blir det nog ingen aktiv tisdag känner jag, är så trött att jag får kämpa att hålla ögonen öppna och inte trilla ihop och somna framför kassan!
Har sovit hos pappa inatt, eftersom mamma är i finland så kan det vara kul för honom och få lite sällskap. Får se vad som händer senare, just nu vill jag bara hem till min säng.
Back to work!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: