CJ

God morgon!

Kategori: Allmänt

Visst är det en härlig måndagsmorgon, vaknade av att klockan ringde en timma innan jag skulle gå upp, blev lagom arg! Sedan när jag kommer ut (är såklart stressad som vanligt), ösregnar det ute så jag får springa upp och leta efter ett paraply, tror ni jag hittar något? Nej! Så jag kom till jobbet och såg ut som en blöt hund. Aja i vilket fall så har jag nästan jobbat i tre timmar redan så tiden känns gå rätt fort idag och det är ju skönt. Idag är det inte så mycket å göra på jobbet, tidningar kommer och sedan får jag hoppas på att jag får gå hem iallafall innan två.
Måste åka hem till Göteborg idag i vilket fall, måste hämta en madrass och lite kläder och sedan slänga i en tvätt.
Funderar på att laga pankakor ikväll, hyra någon bra film, vet dock ingen bra film som man kan hyra men det löser sig nog.
Har lite och göra såhär på morgonen men jag skriver mer när jag kommer hem!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: